środa, 14 sierpnia 2013

Prolog

Znasz to uczucie, kiedy w Twojej głowie panuje spokój, zero problemów, nie przejmujesz się niczym? Jeżeli nigdy nie zażyłaś/eś narkotyków, nie znasz tego uczucia. I dobrze, bo narkotyki niszczą ludzi. Dla mnie niestety nie ma już odwrotu. A może jest?
Uzależnienie, nałóg. Co to w ogóle jest? Według mnie jest to stan, w którym człowiek bierze, bo musi. Jest to w pewnym stopniu stan umysłu, a w innym siła woli. Jeżeli masz na tyle silną wolę i wiesz czego chcesz od życia, nie dasz się nałogowi. Ja nie miałam na tyle siły, byłam zagubiona.
Pamiętam dzień, w którym zażyłam tego gówna pierwszy raz. Jest to dla mnie nauczka. Ta data jest wyryta w moim sercu, duszy, mózgu. Wszędzie. Nienawidzę tego dnia. Gdybym mogła, cofnęłabym czas.
Nazywam się Alex Rosewood i zapraszam Was do mojego świata. Świata, w którym nie jest za ciekawie. Świata, w którym panuje bałagan. W tym świecie musi znaleźć się ktoś, kto pomógłby mi z niego uciec na zawsze, chociaż mam wątpliwości co do tego, czy da się mnie z tego świata wyciągnąć... Jak na razie nie znalazłam takiej osoby, i raczej wątpię, że znajdę.

Ratunek jest bliżej niż myślisz.

_________________________________________________________

Mam nadzieję, że was zaciekawiłam chociaż trochę i że się spodoba, liczę na jakiekolwiek komentarze.
Niedługo rozdział pierwszy :)

9 komentarzy:

  1. Mnie zaciekawiłaś! Jestem ciekawa czemu Alex wzięła narkotyki i kim będzie tajemnicza osoba, która jej pomoże i czy w ogóle taka się znajdzie. Czekam na ciąg dalszy! Kiedy next? Co do newsów- u mnie nn, zapraszam :)
    http://everyone-be-in-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiona jestem bardzo :D Czy ta Alex nie jest w bohaterach tamtego opowiadania ? :) Czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam ją stamtąd, bo już nie miałam jak jej tam wpleść i w ogóle wypadła z moich planów. :D

      Usuń
  3. Boooosssskoo :D :* Czekam niecierpliwie na pierwszy rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. no mnie zaciekawiłaś, szczególnie że ja uwielbiaaam takie opowiadania! dużo weny;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczyna się ciekawie, lubię tego typu opowiadania, więc daj szybko 1 rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na NN na http://everyone-be-in-love.blogspot.com/
    Ponad to czekam na kolejny rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny rozdział !!!
    Nie mogę doczekać się następnego !!!
    the-other-side-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń